Aanmaken collecties

Vanaf nu kunt u met Knowlex collecties aanmaken en relevante documenten bundelen.

Nico Del Rio avatar
Written by Nico Del Rio
Updated over a week ago

Documenten die u vaak gebruikt of die net zeer specifiek zijn kunnen op die manier worden samengebundeld in een collectie. Hierdoor hebt u deze informatie of kennis steeds bij de hand 

  1. Ga naar ‘Collecties’ bovenaan uw scherm.

  2. Voeg eenvoudig een nieuwe collectie toe door op de knop ‘Nieuwe collectie’ te klikken

  3. Kies een naam voor de nieuwe collectie en klik op ‘Collectie maken’. 

  4. Druk op ‘Collectie weergeven' of 'Een andere collectie toevoegen’, afhankelijk van wat u wilt. Open en bekijk respectievelijk de nieuw aangemaakte collectie of voeg een nieuwe toe op dezelfde manier.

  5. U kunt vervolgens op de drie puntjes naast de naam en het sterretje drukken tijdens het zoeken naar bestanden. Op deze manier kunt u kiezen aan welke verzameling het bestand moet worden toegevoegd.

  6. Het bestand verschijnt in de door u gekozen verzameling. U kunt het resultaat bekijken door op 'Collecties' boven aan het scherm te drukken


Did this answer your question?